dimarts, 31 de juliol del 2012

Taller de Pa Serrajòrdia, Sant Cugat del Vallès

Ahir vaig quedar amb una amiga de fa anys a Sant Cugat, que és el punt més o menys mig entre casa seva i casa meva... Mai sé massa on anar quan vaig a aquesta ciutat, però ahir vaig trobar-hi el meu lloc... És Serrajòrdia Taller de Pa, un espai decorat amb gust, ampli, agradable, amb un servei a conjunt i amb unes delícies que et fan agafar la gana només de veure-les! El preu no és, ni molt menys, abusiu... La veritat és que esperàvem la típica "clavada" d'aquest tipus de forns, en el quals (com diu la meva mare) pagues la "tonteria" i no valen tant la pena... Doncs no, si fos així, us prometo que no m'hagués molestat a fer-li un post...

Les fotografies que penjo les he tret de Google ja que ahir no m'esperava, ni molt menys, trobar-m'ho!

 Personalment, a mi el que menys em va agradar vàren ser algunes cadires, però és un mal molt menor...

Veig que un dia d'aquests hi tornaré "més preparada"... Ja ho sabeu, Carrer Valldoreix, molt prop de l'estació del FFGC!

3 comentaris:

  1. Doncs jo treballo a Rubí, i ahir vaig a Sant Cugat, a comprar al centre comercial. M'apunto aquest lloc perquè sembla molt interessant i s'han de conèixer els recons que valen la pena, oi? petons guapi

    ResponElimina
  2. Uooo!!! Aquest lloc el coneixo!! jajaja! ;)

    ResponElimina