dissabte, 16 de juny del 2012

Sopa de coco amb mango i melmelada d'albercoc






 Abans de començar haig de dir que la pinta no li fa gens de justícia, al postre...  I és que és realment bo... I fàcil! La veritat és que ha estat una improvització perquè l'altre dia vaig fer melmelada d'albercoc i la volia fer servir... Així que, aquest és el resultat!


Necessitarem comprar: 
- Un pot de llet de coco
- Albercocs
- Sucre morè
- Mango en almívar (sona extrany però hi ha grans superfícies que en tenen)

Com ho farem?
- Primer de tot, preparem la melmelada (el dia abans). Si no volem complicar-nos la vida, la podem comprar, que n'hi ha de ben bones! Si volem fer-la, és ben senzill... En el post del resfresc de cirera us vaig enllaçar a una recepta de melmelada de cirera (aquesta)... D'aquí podeu treure la recepta de la d'albercocs...  (Ah, i no deixeu de fer un cop d'ull al blog... No és perquè sigui "paisana" meva però fa coses bones! jejeje). Jo ho he fet amb panificadora, que des que vaig aprendre a fer el pa a mà, no l'he utilitzat més i l'he "reciclat" per a fer melmelada... 
- Posem en un bol, aproximadament 10 cullerades de melmelada i la llet de coco. Ho remenem bé fins que quedi d'un color ataronjat. 
- Tallem el mango en trossos grossos i l'afegim a la barreja. A més, afegim unes cinc cullerades soperes de l'almívar. Remenem bé i ho guardem a la nevera fins a le postres...
Creieu-me, val la pena per la facilitat i pel resultat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada