dilluns, 18 de juny del 2012

El meu primer "crumble"

Segueixo amb les receptes que, de tan fàcils, a vegades fa vergonya publicar... 

La veritat és que la primera vegada que vaig veure aquesta recepta, no li vaig parar massa atenció (per no dir gens)... Em va semblar una recepta d'aquelles que faig sovint: verdures al forn... I bé, la vaig ignorar... Un dia, vaig veure que aquesta crosta de sobre tenia certa gràcia i que es feia amb farina i aigua i ja em va cridar més l'atenció... Així que un dia que m'havia sobrat pa de pesto i ja s'havia assecat, vaig decidir preparar aquest plat... I, sincerament, em va sorprendre moltíssim! No deixa de ser tomàquet, carbassó i ceba tallats fins en una safata amb un bon raig d'oli i sal i cap al forn.. Però a sobre hi vaig posar el pa sec triturat (amb la picadora o a mà) i la cosa ja va ser "un altre rotllo"... Suposo que també hi va ajudar molt que el pa era de pesto, que li donava un gust mediterrà i boníssim, però, si no voleu posar-vos a fer pa de pesto, sempre podeu posar-n'hi de normal i posar-hi el pesto a part (entre les làmines de tomàquet i carbassó). És realment deliciós, fàcil i estiuenc! 

4 comentaris:

  1. M'ho apunto! Que de verdures al forn en faig sovint però mai hi he afegit aquest crumble! No és tant comú com et penses, a mi m'ha sorprès gratament! Petonet

    ResponElimina
  2. Sí, sí... El problema és que no hi havia parat l'atenció que es mereixia! Tasta-ho, de veritat!

    ResponElimina
  3. Jo sento pesto, i èxit assegurat, m'encanta!!! Una recepta molt original i com tu dius, ben facileta.
    Petonets

    ResponElimina
  4. Realment, no se a qui se li va ocórrer, la salsa pesto, però li podriem fer un monument... :P

    ResponElimina