dimarts, 12 de juny del 2012

Gelats més que "xupats"

 I és que és tan fàcil fer aquests gelats que no se ni si se'n poden dir "gelats"... La qüestió és que ahir vaig fer melmelada de cirera i em va quedar molt líquida... Mentre pensava què fer amb l'almívar, vaig connectar-me al facebook i vaig veure que "La Receta de la Felicidad", un blog de cuina del que ja us havia parlat, havia actualitzat amb aquest gelat que havia fet amb una melmelada que li havia quedat massa líquida (ja és casualitat eh). Doncs aquest matí he decidit anar a comprar nata i posar-me a preparar aquests gelats... El rosa és de cireres i atmetlles i el blanc és de coco. És tan senzill com barrejar la nata prèviament muntada amb la melmelada (500ml per cada 500g) i posar-ho al congelador, ben tapat. Cada mitja hora, aniria bé anar-ho traient i remenant-ho una mica (jo ho he fet dues vegades, a la segona li he posat les atmetlles picades). Traieu-ho del congelador una estona abans de consumir-ho. A la propera, intentaré fer-ho amb format "polo"... De ben segur que també queda molt bé!

El de coco l'he fet amb llet de coco (aproximadament la meitat
de la quantitat de nata) i coco ratllat (sincerament, ho he fet a ull).

Senzill ho és i bo us asseguro que també!


Espero que les tardes estiuenques se us facin més llegueres, així!

6 comentaris:

  1. I tan fàcil!!! Això ho hem de provar aquest estiu. Li ensenyaré a l'Annie.
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Realment és profitós! Ja em direu què tal! ;) Gràcies per la visita!

      Elimina
  2. Ei Elena! ja sóc seguidora del teu bloc!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bieeenn! Com més serem més riurem! Gràcies! Ens veiem per la xarxa! jejeje

      Elimina
  3. Uns gelats sencillets de fer i boníssims.
    Ptnts
    Dolça

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant!!! És el que dic, d'aquells posts que, de tant fàcils, fa vergonya publicar! jejeje Merci per la visita!!

      Elimina