diumenge, 26 d’agost del 2012

Jo tornem a ser-hi!

I bé... No se ni per on començar... Les vacances han sigut molt intenses i molt, molt profitoses... Però aquest no és un blog per a explicar la meva vida sino per a penjar-hi coses relacionades amb la cuina... Com que he passat uns dies culinàriament diferents (però actius), he fet moltes fotos diferents... Començarem per les coses de casa... El recuit de Fonteta. No se si l'heu tastat mai però val realment la pena (encara que no us agradi el recuit)... a mi el mató i el recuit m'agraden però ara... ara he descobert la perdició! La primera setmana de vacances, abans de marxar cap a Suïssa, vàrem fer ruta per l'Empordà... Fonteta i Torrent vàren ser dues parades obligatòries. A Fonteta, recuit i a Torrent, confitures! Us passo l'enllaç del museu de la confiitura, un espai petit, petit però on hi venen confitures interessants! Les dues imatges que us poso són de recuit de fonteta amb plàtan, melmelada de fruits del bosc i compota de poma espolvorejat amb cereals d'esmorzar triturats (que són opcionals i jo no tornaré a posar...) i l'altra és de recuit de Fonteta amb confitura d'arròs amb canyella del museu de la confitura de Torrent.

Visita obligada (o, almenys, MOLT recomanada)



Fins ben aviat! ;)

4 comentaris:

  1. Uau! això de la melmelada d'arròs amb canyella m'ha deixat flipant, deu ser ben bona! Del recuit de fonteta no en puc dir res més que el que ja has dit: és boníssim!!! I les melmelades del museu de la confitura de Torrent també són una delícia. La meva família viu a l'Empordà i sovint fem parada a aquests llocs que, com tu dius, no ens podem deixar perdre! Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, Marina, és com una melmelada d'arròs amb llet! Aiii l'Empordà... Quines ganes de tornar-hi... jejeje

      Elimina
  2. Benvinguda de nou!!! saps, el recuit el tinc pendent de tastar, sempre n'he tingut ganes de saber el gust que té ja que tot el que es formatge m'encanta!!! m'apunto la teva excursio que fa mooolt bona pinta!! petons guapa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs realment val la pena que hi passis! A mi també m'agraden els formatges (espera't a l'entrada de Suïssa... :P) i el recuit no té ben bé gust de formatge... Ni de iogurt... és una cosa diferent però val moltíssim la pena! ;)

      Petons!!!

      Elimina