dimarts, 7 d’agost del 2012

Al Rababa, restaurant libanès a Sabadell

Al Rababa és un lloc petit i amagat que val la pena descobrir... Haig de reconèixer que sóc força fan de la cuina del Pròxim Orient, però, com a fan que sóc, n'he probat bastanta i Al Rababa mereix una entrada al blog... Sempre que hi he anat (massa pocs cops) he demanat convinats (els mezzes vegetarians o el plat convinat). De postre, baklava o iogurt... I tè! Si haig de dir-vos la veritat (i prometo que no tinc comissió), no hi ha plat que no m'hagi agradat (alguns m'han encantat, d'altres només m'han agradat però CAP m'ha desagradat). Us recomano la mussaka (per aquí ja em demanen que n'aprengui a fer... I no tinc ni idea ni per on començar) perquè no és la típica mousakka que coneixem o que ens imaginem (albergínia amb patata i carn picada gratinada), és una altra idea... més com una albergínia a la cassola o què se jo... Em declaro incapaç de dir com ho fan per que quedi un plat tan melós i ben integrat!

Tampoc us podeu perdre l'hummus ni la crema d'albergínies, ni el falafel... És que no us podeu deixar perdre el restaurant!

I què dir del servei... Una noia molt agradable que, de ben segur, vetllarà per a que passeu un bon àpat!

Ah, i per la butxaca no us preocupeu, la relació qualitat-preu està més que bé!

Personalment, penso que a Sabadell és complicat fer pujar un negoci que se surt una mica de la normalitat o del que és "de tota la vida" i això em posa una mica malalta... És per això que penso que, entre tots, ens hem de passar aquests llocs (siguin restaurants o siguin el que siguin) que ho tenen una mica més complicat pel sol fet de no servir pa amb tomàquet, paella o gaspatxo (que, no ens confonguem, també m'encanten). Jo estic oberta a propostes!

Fins ben aviat!


Per cert, avui la foto tampoc és meva... Ja em perdonareu però ahir em feia vergonya treure la càmara i començar a fer fotos al menjar... M'haguessin pres per boja... ;D



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada