divendres, 11 de maig del 2012

Coca de nata


Bona nit a tothom!

Sí... HAURIA d'estar dormint o, millor encara... ESTUDIANT... Però hi ha una espècie de força a la cuina que m'atrau a anar-hi per més que tingui l'agenda plena de coses per estudiar i entregar... No ho puc evitar... Ara perquè no tinc temps però quan en tingui aniré al metge... La qüestió és que ho he tornat a fer... M'he posat a pastar... I no una vegada no... dues! I és que abans d'ahir a la nit vaig fer aquesta coca, la recepta de la qual em va inspirar aquesta. La veritat és que em va pujar poc perquè crec que no vaig blanquejar prou bé els ous... I ho he pogut confirmar perquè avui l'he tornat a repetir (els companys de la feina del senyor de la casa espero que ho agraeixin demà) i he decidit modificar una miqueta la recepta per a que em quedés més esponjosa... Primer de tot, aclarir que avui he fet la versió integral de la recepta perquè enlloc de posar-hi farina de blat, hi he posat farina de sègol integral. A més, enlloc de blanquejar els ous, he muntat les clares primer i després hi he incorporat els rovells de manera que la coca m'ha quedat molt més esponjosa i ha pujat una mica més... Sigui com sigui, estava molt bona! També és cert que jo no sóc massa bona degustadora ja que a mi, la cosa aquesta que les magdalenes, el pa i qualsevol massa sigui densa, diriem que m'agrada... El meu pare opina que és massa pesat i probablement (ara que no ens sent perquè ni tan sols sap que tinc un blog) tingui tota la raó... A la gent no li agrada que la magdalena pesi tres quilos i mig... Bé, a la gent que no sigui jo i l'home de la casa (meva)... 

No és de les coques més gustoses que he tastat, però crec que amb una mica de xocolata (la meva vella amiga) o amb mermelada (a qui li agradi), pot quedar "estupendu". Si no us agrada res d'això, podeu optar per a sucar-la al cafè amb llet, a la xocolata desfeta o al "cacaolat"... 

Apa, ja us he deixat feina ;)

Bona nit a tothom!

P.D. M'acabo d'adonar que el post és cap i cua!



2 comentaris: