dijous, 26 d’abril del 2012

Em perdonareu però no podia resistir més...

Ho se, he caigut... No m'he pogut resistir... El que es veia a venir, ha passat... He penjat menjar... I és que no ho puc evitar... la cuina m'apassiona... és una mostra d'amor preciosa (i deliciosa)... Cuinar és divertit i que et cuinin és acollidor...

Bé, us penjo la foto d'una de les mones d'aquest any... Mona de magdalenes i crema de xocolata blanca (no penso fer publicitat!) jejeje Pel meu gust era una miqueta empalagosa però als nens (i alguns no tan nens) els va encantar!

L'altra que vaig fer era un kit kat gegant, vaig treure'n la recepta d'aquí: http://www.larecetadelafelicidad.com/2011/04/mega-kit-kat.html  (gran blog, no us el perdeu).


Aniré penjant més cosetes... :P

Per cert, se que les fotografies no tenen qualitat... quan el meu compte corrent en tingui, em pagaré un curs i una bona càmara!

2 comentaris:

  1. wow, jo vull veure el reportatge fotogràfic de com et va quedar el megakitkat, a veure si m'animo a provar de fer-lo

    ResponElimina
  2. Aquest cap de setmana l'haig de repetir... en penjaré les fotos! Està boníssim, t'ho recomano! ;)

    ResponElimina